fredag 10 februari 2012

Syglädje

Nu var det väldigt länge sedan jag skrev nåt här, ska försöka skärpa mig. Sytt har jag ju gjort bl.a. med Lappleken som jag är med i  http://lapplekens.blogspot.com o där har vi ju hittat på en hel del som ni kan läsa om på deras bloggsida.

Onsdagen var denna veckans höjdpunkt, då kom en syvän hem till mig o spred en otrolig syglädje :) efter det fick maskinerna jobba lite extra hårt :o)


Jag har börjat på att testa det här med frihandskviltning, det blir ju lite si o sådär o kräver massor av övning, men.........DET ÄR SUPERKUL :)))  o mina misstag gör inget, det är ju jag själv som ska leva med dom :)

1 kommentar:

  1. Åhh, va roligt att jag kunde inspirera dig så pass! Ser med spänning fram till när du kan visa din frihandskviltning, som redan var så snygg utan mer övning"!

    SvaraRadera