söndag 17 mars 2013

Symässan 2013

I går när jag steg upp visade termometern -17,4 grader o hade det inte varit för att vi skulle iväg till symässan i Malmö, så hade jag krupit under täcket igen.
Men nu gällde det ju en bussresa till symässan o då stiget man gärna upp i ottan på sin lediga dag även om termometern skulle visa det dubbla.
I år tyckte jag det kändes som det var fler företag på mässan o många "prova på" aktiviteter o det var ju kul :)    Däremot så tyckte jag det kändes som det var mindre besökare ? .........vissa företag som brukar ha fullt av folk hela tiden, var ganska så tomma .......kanske det var fler där dom andra dagarna ?
Jag var i alla fall jättenöjd o hittade massor av saker som jag behövde o ännu mer som jag inte behövde ;)


Och så här blev årets godis inköp :))))))))

2 kommentarer:

  1. Tack för igår...du var värre än jag, här ser man bevis:O))Kram på dig...

    SvaraRadera
  2. Oj vilken massa småpryttlar. Köpte du inga tygbitar?
    Kram

    SvaraRadera