lördag 1 juni 2013

Sömnads o inspirationshelg.

Åhh va kul ! Det ska bli en sömnads o inspirationshelg i Jönköping i år också :)
 http://new.husqvarnaviking.com/sv-SE/Promos/LOCAL-PROMOTIONS/Nordic/Somnads-inspirationshelg-2013

Jag var med förra året o tyckte det var toppen. Nu har jag klurat färdigt på vilka kurser jag vill gå o anmält mig, jag vågar ju inte vänta för det är ju begränsat antal platser.
Så nu längtar jag till hösten fast sommaren knappt hunnit börja :)

Min City Blooms som vi hade kurs i på Lappleken har jag fortfarande inte sytt färdigt, men den är på g.


Däremot har jag sytt färdigt en löpare som Viveka Berg hade kurs i o som hon har gjort mönster till. Hon gör jättefina mönster o sybeskrivningar. Detta mönster heter Spring in April o kan varieras på en massa olika sätt. Så här blev min.


Jag har även sytt en sybox o så här blev den.





2 kommentarer:

  1. Löparen Du sytt som heter Spring in April är väldigt fin i de färgerna som Du sytt den i. Och Din sybox är toppenfin, tycker jag.

    Dollandesign

    SvaraRadera
  2. Din City Blooms kommer att bli "s...snygg"...Löparen har jag sett och den är urtjusig och för att inte tala om din sybox, snygg! Kram på dig..

    SvaraRadera